Underbara häst!

Hej hej!

Nu är jag nyss hemkommen från stallet och väldigt nöjd med dagens ridpass! Började med att värma upp itrav i ganska raskt tempo samtidgt som jag började mjuka upp honom i sidorna. Mot slutet var han jättefin -jag kunde korta och länga steget, öka och minska volten och ställa både utåt och inåt -medan Rigoletto gick kvar med samma böjning i nacken! I både trav och galopp! Det är dit jag vill komma! Fina fina killen! Travade sedan avmed lite längre tyglar och slutligen gick vi några varv!


Rigoletto efter passet


hihi trötter!

Fia var också med idag -till och med i ridhuset! Hon sprang runt och runt -ville gärna få igång Rigoletto till att leka ;) Annars håller hon sig mestadels på tryggt avstånd -lite respekt har hon i alla fall!

Nu ska jag hoppa in i dushen och sen iväg till skolan!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Aramis

Härligt härligt :) Imorgon ska jag hoppa upp i sadeln - ska bli härligt! Kramar

2010-12-06 @ 21:24:55
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0