uppdatering!

Hej hej!

Helgen har varit full med aktiviteter -därav min dåliga bloggning!

I fredags hade vi lite julmys här! Glögg, ost och kex och en massa annat gott! Det blev även julklappsspel där jag fick en dressingshaker! PERFA! hihi kuuul!

Lördagen började med julklappsshopping! eller ja.. min dag började vid sex på morgonen då jag inte kunde sova längre :S hade dessutom vaknat flera gånger på natten så tyckte det var lika bra att gå upp! Fixade lite grejer och bakade scones till frukost! men men, julklappsshopping stod på schemat och vi begav oss till Nova. Hittade nästan allt, men har ett par grejer kvar att fixa! Kom hem vid två, åt lunch och sedan slocknade både jag och andreas och sov nog till fem (!)

Kom iväg till stallet, men var fortfarande ganska väck, så det blev ingen ridning, men fixade allt som skulle fixas och mös lite med lilla ri!

Kvällen avslutades sedan med att slå in julklapparna -så mycket roligare att göra det själv!

Idag började dagen med en runda med hundarna i Måryd. Det var RIKTIGT jobbigt att pulsa runt i den djupa snön och till råga på allt GRYMMA uppförsbackar! haha men skönt när det är över! Hem, åt lunch, vilade och sen iväg till stallet!

Rigoletto gick heeeelt underbart idag! Han kändes väldigt mjuk redan från början, men jag fortsatte att lösgöra och red mycket i sidled för att riktigt få loss honom i sidorna! Han kändes suuuper! Fixade oxh donade och körde sedan tillbaka till Lund, för att ta ett flyttlass från min lägenhet! Nu är det inte mycket grejer kvar!

Så där-det var min helg!
Hoppas eran också varit bra!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0