Binas fest!

Festen hos Bina var riktigt skoj! Tjejmiddag med köttfärspaj och sedan var grabbsen välkomna! Vi satt mest och snackade skit, stojade och bara hade trevligt! Bina blev riktigt rörd av kortet jag gjort till henne, vilket faktiskt var helt oväntat, men ändå roligt att kunna göra någon så glad! Hon fick även ett rosa pepparkvarn som hon önskat sig av mig och Stina, så det kändes lyckat! Elin kom och hämtade mig och Stina vid halv två och då stupade vi i säng. Blev ingen utgång, men det tyckte jag bara var skönt!


Making myself beaaaatyful!! :P


Stina fixade håret på mig och så här fint blev det!


Stina och jag!


Tjejmys!!


De här två känner jag inte... konstiga typer som bara dök upp ;)


Presentöppning! Bina med sitt kort!


Oj, vad hände här?? ;)

Annars har jag inte gjort mycket idag.. inget alls faktiskt.. lite seg!! Filosoferar lite.. jag är så trött på alla spel. Varför kan inte alla vara raka och ärliga? Då hade allt varit mycket lättare. Vissa tror visst att de är mycket bättre än alla andra.. Moraltanten Ida kom fram i lördags och började läxa upp folk hon inte känner :S Men jag kan bli så trött på mänskligheten!! Jag ska aldrig mer spela nåt spel.. jag ska bara vara Ida, rákt igenom, lyssna på mina känslor och uttrycka dem utan att det skulle vara konstigt.. Jag ska bara vara mig själv för min skull och inte för någon annan! Pepptalk på hög nivå!!

Avslutar helgen med en bild på min underbara Fia. Det är helt sjukt hur mycket hon betyder för mig, hur mycket jag älskar henne och vilken villkorslös kärlek hon ger tillbaka!! Har man inte själv haft hund kan man nog inte förstå det.. det kunde inte ens jag innan jag fick Fia, fast att jag varit hundgalen i större delen av mitt liv.. Lill-Fia... ett sånt mirakel!!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej!!!

Du jag tror personen i fråga fick vad han förtjäna... Både du jag och Cecil gav han lite och tänka på här i livet. Men tyvärr tror jag att det e skit samma för han kommer aldrig att ändra sig. Förlåt men tyvärr där e ett hopplöst fall. Sånna fall ska inte finnas men här finns det... Ska skriva min c-uppsats om honom o se om jag kan få eller han kan få lite sunt i huvudet!

Eller nä kvinnor e sämre än männen det vet vi alla. Ock glöm inte att vi ska göra allt dom säger...

Jag blir så trött!

Jag kom på lite saker där Anneli va aktiv och gav mig ångest!!! Jäkla sätt den där Anneli att komma fram mot små timmarna!

Mohahha

Puss

2010-02-22 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0