Duktig Ida!

Hej hej!

Idag känner jag mig väldigt duktig. Vissa dagar får jag gjort så mycket och det motiverar mig! Jag  vet att jag är ganska känd för att sova mycket :P Och det blir lite som en ond cirkel.. inte alls motiverande att sova! Så idag är jag nöjd med mig själv!

Jag steg upp i morse och städade min lägenhet. Grovstädning krävs lite oftare nu :P Pluggade lite inför seminariumet imorgon som handlar om moms. Efter en paus med lite lunch forsatte jag och blev faktiskt klar! Dessutom har jag läst mer än halva boken WOW!! :) Allt detta är naturligtvis varat med att springa ut och in med Fia!

Ikväll är det medel-puls som gäller! Ska bli skoj! Och ja, sen ska jag nog läsa ut resten av boken och påbörja seminariumet på torsdag -haha vilken framförhållning!

Lyckades ta en superfin bild på Fia! Fanns en inställning på kameran som heter husdjur!


Världens finaste Fia!

Det var allt för mig, nu ska jag fortsätta vara duktig! :)
kramar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Ida



Såg din blogg eftersom du kommenterat i min. Super söt hund. Tack för att du följer Elly. Lycka till med skolan och allt. Du ser super snygg ut på bilderna, vilket hår=)



Kram



Emelie

2010-02-23 @ 20:22:57
Postat av: Anneli

Mohahhahhaa!!!



2010-02-23 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0