En till vanlig dag!

Har väl egentligen inget speciellt att berätta om idag, men en liten uppdatering ska ni få! Idag var det föresläsning om mervärdesskatt. En ny lärare som var helt ok. Onsdag och torsdag är det seminarium med honom och då ska jag verkligen se till att vara förberedd!! Hade ju sån tur förra veckan när jag inte var tillräckligt förberedd.. men den turen kan ju aldrig hålla.. :P

Efter skolan körde jag och köpte foder till Fia. Var på Mammut -en djuraffär i Lund och köpte samma foder som hon har nu, Eukanuba. En 15 kg säck, så den ska väl räcka ett tag! Kvinnan i affärern var supertrevlig! Jag blir så glad av sådana människor!! Hjälpsam och trevlig!! Varför kan inte alla vara så?

Stina kom hem till mig och vi exprimenterade fram en korvgryta bestående av korv, lök, svamp, kikärter och majs! Blev riktigt gott! :) Vi la oss i sängen o kollade på film, men båda somnade efter ett tag! Vi var och tränade, bastade och nu sitter jag här!

Fia har varit superduktig idag! Hon har varit ensam 2,5 timmar i sträck och det verkar mest som att hon ligger i sin korg! Hon har även blivit jättebra på sitt och stanna som vi övar lite varje dag! Min duktiga lilla tjej! Hon ligger i mitt knä och myser just nu!! :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0