Fia mår bättre!!

Fia fortsatte att kräka igår, och jag kämpade med att plocka upp det innan hon han äta upp det igen :S Efter ett tag såg jag vad felet var. Det har kommit ut 8 ganska stora stenar, fem från munnen och tre där bak! Inte konstigt att hon mått dåligt! 8 stenar i den lilla magen!! Jag hoppas att hon har lärt sig en läxa nu och slutar äta stenar.. hur lär man dem det?? jag säger till henne så fort hon tar nåt skräp i munnen, men ibland är det svårt att hinna med och att överhuvudtaget se att hon stoppar något i sig.. Skönt att hon mår bättre i alla fall.. jag var riktigt orolig där ett tag!

Idag har jag varit hos Stina och ätit lunch. Fia fick stanna hemma så länge för att vänja sig vid att vara ensam. Det verkar som hon klarar det bra.. det är nog mer matte som har problem att lämna henne ;)

Fia älskar verkligen snön! Hon hoppar runt som en liten kanin där snön går över mankhöjden på henne! Så himla söt!! Och hon börjar bli duktig på att uträtta sina behov utomhus.. även om det fortfarande hönder olyckor här inne! Men det får man väl räkna med en bra tid framöver! :)


Bus bus bus! Det är så roligt att se henne hoppa runt!

Ikväll ska jag faktiskt träna. Ska bli skönt att komma igång igen!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Det var skönt att höra att Fia mår bättre. Vi blev också oroliga.

2010-02-16 @ 16:26:26
Postat av: Ann

Hej! Det är nog labradoren i henne som gör att hon sätter i sig allt, ätbart eller inte. Det är bara att vänja sig. :) . Sone frågade när du kommer och visar upp henne :)

Kram

Ann

2010-02-16 @ 20:31:28
Postat av: Marie

Stackars liten! Skönt att du slapp åka till vetrinären!

2010-02-17 @ 12:46:56
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0