FIA!!!

Nu har jag min Fia hemma hos mig! Hon varvar mellan att undersöka lägenheten och att klättra på mig för att jag ska lyfta upp henne! Jag försöker låta henne vara en stund för att hon ska göra sig hemmastadd! Hon har i alla fall hittat sin ena leksak och hon har ätit ordentligt!


Här har vi henne; Fia 8 veckor!


Myyyys!!!

Direkt efter maten tog jag ut henne för att kissa, men hon förstår inte riktigt det! Så nästan direkt när vi kom in satte hon sig och la en pöl på golvet! haha Det får väl komma när det kommer. Jag har läst att alla hundar blir rumsrena förr eller senare så det gäller bara att ha tålamod! Inte för att jag hade väntat mig att hon skulle vara rumsren direkt men.. :)

Åh jag kan inte sluta titta på henne! Hon är så perfekt!! Så himmla söt och gullig och man kan bara sitta och skratta åt hennes klumpiga rörelser och uttryck!!

Det gick väldigt bra att hämta henne med! Vägarna var fina! Stina var en ängel och körde på vägen tillbaka. Så jag kunde sitta och ha Fia i famnen. Jag trodde ändå att Fia skulle vara lite ängslig o så, men hon var bara glad och sen sov hon nästan hela resan! Så underbart!

hmmm.. såg just att hon gjort nr 2 oxå! haha ojojoj hur ska detta gå?! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Såååå söööt hon är! Du får vänja dig vid att ha bebis :) Hoppas vi ses snart! Kram

2010-02-08 @ 21:07:04
Postat av: Marie

Hon är verkligen jättesöt Ida! Lycka till med allt!

2010-02-09 @ 10:24:21
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Ida hon är alldeles undeeerbaaar!! Och så himla lik Nikis:) Längtar tills vi får se henne:D

2010-02-09 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0