Första natten!

Hej!

Första natten gick bra! Jag klarade att stå emot att ta upp henne i sängen. Istället ställde jag hennes korg brevid min säng så jag kunde klappa henne. Så fort jag släckte lampan så förstod hon att vi skulle sova! hihi så söt! Sen har hon klart försökt ta sig upp i sängen några gånger i natt, men gett upp efter ett tag. Det är inte så att hon gnäller, jag vaknar bara av krafsandet! Och visst är det svårt att stå emot hennes valpögon, i dubbel bemärkelse! :)

Det här med att gå ut o kissa har Fia inte alls förstått. Hon tycker mer att det är en rolig lek av vi springer upp och ner ut och in genom dörrar. Och sen direkt  när vi kommer in sätter hon sig och gör sina behov! haha lillpyret!!

Annars är hon väldigt tillgiven, vill upp och ligga i knäet hela tiden och springer runt mina fötter så fort jag rör mig! Tänkte vänta med ensamhetsträningen till imorgon. Så idag får vi fortsätta bara mysa!!

Här kommer lite bilder!


Det är svårt att ta foto så man får med hela Fia, för så fort man tittar på henne kommer hon fram och vill busa eller kela!


Här har hon hittat sin groda -den var rolig! :)


Fia i sin korg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är verkligen svårt att lämna dem ensamma.. man vill ju vara där hos dem hela tiden men det går ju inte så det är bra att du ska börja träna redan!

2010-02-09 @ 17:04:23
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Jojo

Hon är underbar!! Hör av mig om besök i veckan!! :)

2010-02-09 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0