Hundvakt!

Hej hej!

Idag var första gången jag lämnade Fia. Jag skulle på seminarium så mamma o pappa kom hit och passade Fia. Seminariumet gick bra och Fia hade haft det bra hemma så jag är glad! Mamma och Pappa stannade och fikade och åkte sedan hem! TACK FÖR HJÄLPEN!!


Pappa och Fia!

Igår gick jag och handlade och var därmen hemifrån lite längre. Det funkar bra, det verkar som Fia går o lägger sig även om hon piper litegrann! Men det känns ändå bra att det går så bra som det gör! Jag måste ju kunna lämna henne ensam och det är lika bra att vänja henne direkt!

Stina skulle på middag ikväll så jag fixade håret på henne. Hon blir alltid så fin och det är roligt att hålla på med hårupsättningar! Och hon verkade väldigt nöjd även idag! :)


Stinas frissa!

Elin och Anders skulle egentligen kommit hit ikväll, men eftersom det snöar (dumma snö!!) så ville de inte köra. 108:an blåser ju igen direkt så det är dumt att ge sig ut. Så jag och Fia har en kväll för oss själva. Nu önskar man att man hade en TV!


Fia har en förkärlek till skor!

Trevlig helg allesammans!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0