Ida är tillbaka!

Nu är vanliga glada Ida tillbaka igen!

Idag har jag pluggat lite! Jag gick inte på föreläsningen, men Stina kom hit efteråt och åt lunch med mig och sen pluggade vi några timmar!

Stackars Fia har inte haft det lätt idag... Jag klippte hennes klor och kom för långt in så det började blöda.. Stackaren.. men hon gick på tassen och verkade inte ta någon niotis om det. Lite blodfläckar på golvet bara..

Sen har hon kräkt idag. En gång hade inte oroat mig, men nu är det fyra gånger!! Och annars är hon precis som vanligt, äter och är glad! Jag ringde dock till vetrinären som tyckte jag skulle avvakta ikväll, för att se om hon fortsätter. Jag tänkte egentligen träna, men jag får se hur det är med henne. Hon kan ju bara ha ätit nån konstigt, när vi är ute o går och så, men som vetrinären sa att det kan vara något hon fått i magsäcken som inte kommer ut den naturliga vägen... Lill Fia.. det här var inte alls kul!

Jag har skaffat hundvakt både onsdag och torsdag så att jag kan gå på seminarium. Anna ska passa henne på onsdag och Emma på torsdag! Tur att man har underbara vänner som ställer upp! :) Men sen till nästa vecka ska jag försöka ha vänjt henne vid att vara själv lite längre stunder!


Dagens bild: Jag har ställt upp Fias bilbur så att hon ska vänja sig vi den! Och hon trivs riktigt bra där! Får väl se hur bra hon tycker om den när jag stänger dörrarna.. :S

Tack för alla fina kommentarer igår!
Ni är underbara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0