Onsdag!

Idag har det varit seminarium igen! Jag var inte så förberedd som jag borde vara, men behövde som tur var inte gå upp och redovisa! Får bättra mig! Det är bara så omotiverande att sätta sig med böckerna när jag har Fia! Mycket roligare att busa med henne!! Men som sagt jag får bättra mig! Anna passade Fia idag och det hade gått jätte bra! Jag blir så stolt över henne när hon sköter sig så bra! :)

Igår kom Jojo på besök för att busa med Fia och dricka en kopp te! Fia älskar besök! Hon älskar allt och alla och all uppmärksamhet hon får!


Jojo och Fia busar!

Var även och tränade igår! Det var roligt, vår favoritledare är tillbaka från skadan! Hennes pass är sååå roliga!

Idag var Stina här och åt en tidig middag och nu tvättar jag! Måste sätta mig och plugga igen.. nytt smeinarium imorgon! Bra Ida, att du kommer igång med det halv sex på kvällen!! haha


Fia tyckte att det var en jätterolig lek när jag började slänga kläder på golvet! :)

Måste passa på att gratulera Sabina som fyller år idag, men som inte blir ett år äldre! :) Grattis gumman! :) Tillägnar henne en bild från underbara Thailand!


Paradiset! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack Snäckan!!!

Va bra vi hade det i Thailand!!!

2010-02-17 @ 18:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0