Skogen och balfrisyr!

Hej!

Det var jättemysigt i skogen idag! Jag hämtade Anna och Kerstin vid elva och så körde vi o köpte picknic! Sedan begav vi oss till Torup! Strosade runt lite och vände sen tillbaka! Fia förstår inte riktigt hur hon ska leka med andra hundar men jag antar att det är en vanesak. Om jag fortsätter låte henne träffa hundar så löser det sig nog! Det viktiga är att jag inte blandar mig i, utan hon får lösa det själv! Det var roligt att träffa Anna, ända sen i sommras vi såg sist och hon var lika trevlig och söt som vanligt!



Kom hem två timmar senare och efter en stund kom jojo för att jag skulle fixa hennes hår då hon ska på bal ikväll! Det blev jättefint om jag får säga det själv! :) Det blir så fint när man lockar håret med hjälp av platttången, väldigt fina lockar!


Här har vi henne!

Nu håller jag på o förbereda middag till ikväll! Det bjuds på laxpasta och smoothie till efterrätt! Sen ska jag försöka se melodifestivalen.. får väl se om jag kan övertyga min gäst :P

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!



Sone undrar om det ingår halm i en balfrisyr :)

Kramis

2010-02-28 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0