Back to school!

Ja, då var ny kurs påbörjad. Beskattningsrätt 15p. Vår första lärare kämpade hårt med att skrämma iväg så många som möjligt! Det ska tydligen vara en svår kurs. Men icke att han lyckades skrämma mig och Stina!! Dock blev vi så pass skrämmda att vi började plugga DIREKT!! hur ofta händer det liksom!! Det känns som man måste göra det denna kursen.. vi har minst ett seminarium i veckan som ska vara förberett.

Efter lektionen gick vi till bokhandeln och köpte lite böcker och tillbehör. Mitt bästa pluugtips är nog att ha fina pennor att skriva med! Det gör allt mycket roligare och motiverande! :)


Nyinköpta böcker och pennor! Kollegieblocket är dock typ från 50-talet eller nåt :) (Morfars brors dödsbo)

Så jag känner mig ganska nöjd med mig själv idag! Ikväll blir det afrodans på friskis! wohoo! ska bli skönt att komma igång!

Har förresten fått tillbaka min köplats i afb, och står typ först! Så nu har jag lite alternativ..
1. 2:a på vildanden, 4500/mån i 12 månader, +el. 50 m2 Nära till "landet"
2. 1:a på Sparta 3000/mån i 12 månader +el, 37 m2. Ganska skabbigt hus...
3. Vänta på en trea på vildanden som jag kan dela med någon när min hund blivit större...

Vad tycker ni???
jag behöver hjääälp! :)

kramar

Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning!

SV: Vad roligt med ett svar och intresse för bloggjoggen :) Angående stor Bloggjoggen den 22 maj så att säga, är det fortfarande osäkert om de kommer gå avstapeln både i Malmö och Stockholm eller bara Stockholm, med tanke på att jag startar upp ett försök att få igång bloggjogg i skåne med start idag.



Men jag hoppas att intresset kommer vara tillräckligt stort :)



Och fram till dess kommer jag jobba hårt för att få ihop en bloggjogg-grupp som vill ta en joggingrunda då och då, och kanske ibland också andra aktiviteter om intresse finns. Kommer bestämma ett datum för första turen så fort jag lyckats få ihop ett gäng som är intresserade, så jag återkommer då.



Och btw. jag bor i en 2a på Vildanden, med både hund & sambo, trivs som fisken i vattnet!

2010-01-18 @ 15:22:10
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning!

SV: Jag har en liten Phaléne :) Hon är väldigt väldigt snäll, men inte världens lydigaste, men lite smålydig sådära ;) Hon är 7½ år.

Vad är det för hund du skall skaffa?



Jag är öppen för förslag vad gäller aktiviteter! Allt som får folk att röra sig och umgås passar in. Jag skall jobba på med att ragga folk, och sen inleder vi med joggingtur sen testar jag även andra saker som t.ex. volleyboll om intresse finns! Kul med förslag!:)

2010-01-18 @ 17:57:30
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej!

Satsa på tvåan på Vildanden. Kramisar Ann

2010-01-19 @ 19:21:04
Postat av: Mikaela

Nr 3, nr 3, nr 3!!! Nöj dig inte gumman. (OM inte tvåan är väldigt fin förstås, och du kan tänka dig att bo själv. Du vill inte dela en tvåa.)

Lycka till<3

2010-01-20 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0