Lunch med Emmsi!

Hej!

Dagen började med föreläsning! Jag tycker faktiskt att beskattningsrätt är väldigt intressant, och det känns som något man verkligen kan ha användning av! Till skillnad från alla "flummkurser" i Frankrike. Jag känner även att jag vågar ta för mig mer i diskussioner och på föreläsningarna, numera sitter vi längst fram! Det kanske är inte verkar så stort, men för mig är det en väldig utveckling, och jag trivs!! :)

Efter föreläsningen satt vi en stund med gruppen -seminarium både på onsdag och fredag :S men det ska nog gå bra! Sedan gick jag och träffade Emma och vi begav oss hem till henne för att äta vår specialitet -korv stroganoff! Det är ganska roligt, men av en ren slump blev det att vi alltid åt korv stroganoff tillsammans, så nu är det vår grej! Alltid lika roligt att träffa henne! -En helt underbart härlig människa!!!


Jag och Emma!

Idag har jag inhandlat min första grej till Fia -en matskål! Jättefin! Jag åkte runt på ÖB, Rusta och Jysk. Skålen hittade jag på Rusta! Imorgon tänkte jag och Stina åka till Engelbrektsboden och Hööks i Malmö för o titta på fler grejer!


Rosa med svarta ben! :)

Jag fick ett sms av Svante, som har fia hos sig nu angående chippning och lite annat. Jag tänkte chippa henne, det var inte så dyrt och det kan väl vara bra? Nu skrev han även att han ville att man skulle hämta valparna innan den 10:e på förmiddagen. Så nu blir det nog på måndagen den 8:e! Inte mig emot att det blir tidigare! :) Någon frivillig som vill köra mig till Göteborg?? jag har bil... :)

Ikväll har jag och Stina varit på afro. Skoj skoj. Efteråt bastade vi -det gjorde vi nästan hela förra veckan med -skönt! :)

Nu är det snart läggdags!
Sov gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kan aldrig skada att chipmärka, dessutom tror jag att vissa försäkringsbolag erbjuder någon rabatt då! :)

2010-01-26 @ 09:27:10
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Ann

Hej!



Jag är i Sthlm annars hade jag kört med dig.

Kram

Ann

2010-01-27 @ 07:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0