Valp sökes!!

Heeeej!!

Ni har jag ringt på en liten valp!!! åh jag är så förväntansfull! Det är en Nike hund det vill säga blandning mellan labrador och springer spaniel, svart och uuuurrgullig!!! En tik var till och med ledig!! Ahhhhh jag är helt stirrig!! Uppfödarna skulle ringa tillbaka ikväll så jag ska egentligen inte ta ut något i förskott.. men åhhh nu är det igång!!

Här är bilderna som fanns i annonsen:


Kolla det lilla livet!!


Har ni sett något sötare??


jag smälter....

Jag är så glad just nu!! Problemet med lägenheten återstår dock.. kommer nog inte få tag på någon förrän i april tidigast.. o så länge vill jag inte vänta! Jag satsar på att ge min valp en trygg miljö med mig, och då tror jag inte att det är någon fara att den behöver flytta... vad tror ni?

Jag längtar tills de ringer... uppdatering kommer! :)

Idag har jag varit i skolan. Först föreläsning och sen satt vi med gruppen för att förbereda ett seminarium på fredag. Vi är fem tjejer och alla var förberedda så det ska nog gå bra i framtiden med! Kändes bra idag i alla fall! :)

Jag återkommer om Fia!! Inte Fia-Lotta!! haha
kramar

Kommentarer
Postat av: Marias showroom

Åhh.... vad söt!!! Jag blir så sugen på att köpa en valp även om jag inte bestämt mig för att ha fler hundar...



Man ska aldrig åka till en kennel för då är det kört!!



kram!!

2010-01-20 @ 14:55:27
URL: http://mariasshowroom.blogspot.com/
Postat av: Fia.Lotta

Fia-Lotta=)=)

2010-01-20 @ 17:31:50
Postat av: Mikaela

Nikis längtar redan efter sin lilla kusin Fia=) Hon skickar en stor varm kram<3

2010-01-20 @ 21:01:01
Postat av: Ann

Jag vill oxå ha en!!!!!:)

Kram

Ann

2010-01-21 @ 19:34:06
Postat av: Marie

Gud så söt!! Jag tror inte att det är några problem att flytta med en hund, det gör ju de flesta människorna förr eller senare, så länge du är där med den!

2010-01-25 @ 11:24:56
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0