Winnerbäck!

Ja nu bär det snart av till Landskrona för att lyssna på Lars Winnerbäck m.fl. Det är egentligen Bina som är helt lyrisk över det, men det ska bli kul och jag tycker faktiskt oxå att han är bra!

Igår var jag hos Jojo och träffade alla tjejerna! Alltid lika mysigt! De skulle till Falsterbo, men jag kände inte för det så ställde upp som chaufför istället!

Älskar det här fina vädret!!! Speciellt när man är ledig! Imorgon ska jag och Mikaela till Falsterbo Horse Show o titta på Grand Prix finalen! Självklart blir det även att titta på alla stånden och kanske blir det lite shopping med :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shopping!!!!!!!!!!!=)

2010-07-10 @ 17:12:20
Postat av: Bina

Helt underbart va d!!!

Lasse e mannen i mitt liv!



-Den vackraste stunden i livet va den när du kom

2010-07-13 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0