Besökslördag!

Hej hej!

Lördagen bestod av att besöka så många som möjligt när man är i Smyge och Trelleborg. Först åkte vi hem till Linda och Martin igen för att fika med mormor. Sedan körde jag direkt ut till Viresta. Blev en kaffe även där så sen hade jag ont i magen! :P Körde hem till Bina och vi körde och handlade mat som vi sedan lagade och åt.

Kollade lite på melodifestivalen och spelade spelet The Urban Jungle som handlar om mode och trender. Vi kom väl fram till att vi inte var några "fashionistas" men det var ändå ett roligt spel!

Idag är det verkligen vårkänslor!! Mamma kom upp i morse och hämtade Fia så att jag fick sova ut! Så snällt! :) Sen skulle jag försöka tvätta bilen, men där var is i slangen (så myckket till vår ja ;)). La mig på en madrass i uterumsöppningen och njöt av den värmande solen! Fia hoppade runt och lekte med sin boll! Ser så himla härligt ut och hon verkar verkligen trivas i solen och att få lulla runt i trädgården! Min lilla underbara tjej!!

Ska väl snart bege mig tillbaka till Lund, men har inga speciella planer för ikväll!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0