Bio i kväll!

yes, ikväll blir det bio! Jag, Stina, Madde och Victor ska se Shutter Island. Fick reda på innan idag att det var en skräckis :S Så får nog ta med mig Stina hem ikväll för jag vet inte om jag vågar sova ensam! Mysigt ska det bli i alla fall!

Idag har jag återigen städat :P blir snabbt skitigt med en liten Fia som tycker om o springa i lera! Jag och Stina tog en promenix där vi träffade på en hel del andra hundar. Fia hälsade på en 11 årig dvärg snchanuzer som var väldigt lugn och snäll, vilket passade Fia bra! Hon är ju lite rädd för andra hundar -springer o gömmer sig bakom mig och liknande. De på hundkursen sa attd et var hväldigt vanligt och att det brukade lösa sig, så jag är inte så orolig!

Imorgon ska vi efter seminariumet till Bina och Snappi. Blir andra gången de träffas så det går nog bra! Nu när det inte är snö med kan ju Snappi vara ute ;) Sen blir det hem till Smyge och göra Fia (ja och mig själv) festfina för sen ska vi till syster Linda som fyller år!

Här är lite härliga vårbilder (ja flr nu har jag bestätm att det är vår!)


Kramar

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vill också ha vår... Kan vi inte dela min snö? Jag skickar ner en halvmeter imorgon;P

Puss!

2010-03-06 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0