Fia klickas in!

Hej!

Dagen har varit relativt effektiv. Började i morse med att städa innan jag satte mig o pluggade. Åt lunch vilade en stund och pluggade lite till.


Fia sover gott medanjag pluggar! haha så söt!! Förstår ni att det är svårt att koncentrera sig på plugget??

Håller på att "klicka in" Fia nu. Tre gånger om dagen i tre dagar ska jag träna! Nu i början gäller det bara att hon ska förstå att klicket betyder godis så jag står egentlugen  bara och matar henne med 20 bitar åt gången. Innan hon får varje bit klickar jag en gång i klickern. Så småningom ska hon sen börja arbeta för att jag ska klicka. I nuläget har jag skurit upp små små bitar av falukorv, och det verkar hon gilla! Ska ju vara något riktigt smaskigt nu i början!

Ikväll ska jag träna medel-puls med favorit linda!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0