fredag och lördag fm

Hej!

Igår körde jag lugnt och försiktigt till Trelleborg. Första anhalt var hon Anna och Frasse. Frasse är en ganska stor hund, men det gick såå bra! Han var superduktig och tog det lugnt med Fia. Då blir Fia ganska kaxig och det är roligt att se hur hon skiftar melan att skälla på honom och att gömma sig under bordet! :) Det kändes jättebra i alla fall. Skoj att träffa Anna med, det var riktigt längesen!



Nästa anhalt var hos Bina. Vi körde och handlade och lagade sedan hemmalagad pizza. Det var mysigt som vanligt, vi tittade på let's dance och solsidan och bara snackade en massa skit! :)

Jag sov i Smyge och i morse var jag och klippte och slingade håret, så nu är utväxten borta! Sedan körde vi till Gislöv till Linda och Martin. Busade med Ella och åt lunch. Jag lämnade Fia hos mamma och pappa och körde sedan till Lund. Kändes riktigt jobbigt att lämna Fia även om jag vet att hon har det jättebra! Min lilla tjej!

Nu har jag städat och dushat och ska bege mig till Stina där vi ska göra oss snygga, äta och sen bege oss på 25-års fest. Ska bli väldigt skoj!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0