hemtenta dag 1

hej hej!

Idag är första dagen på hemtentan. Fyra uppgifter ska göras till på fredag. Jag har börjat på de två första, och dessa ska vi träffas i gruppen imorgon och diskutera. Känns bra att man får lov att diskutera med varandra fast man måste skriva sina svar själv. Bolla lite tankar och se om vi har tolkat uppgiften lika!

Jag och Fia har tränat på targetfilten och det går riktigt bra! Det är skoj att se hur mycket hon förstår! Jag står bara och så fort hon lägger sig på filten, klickar jag och hon får godis. Hon snappar upp allt väldigt snabbt! Imorgon är det dags för valpkurs igen, ska bli skoj!

Min kamera har slutat fungera :( linsen går inte ut.. o jag som köpte den i Frankrike, den är alltså ganska ny och jag vet inte om jag har nån garanti eftersom jag köpte den där..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0