Ledig dag!

Hej hej!

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, bara tagit det lugnt och laddat för en ny kurs imorgon! Pratade med underbara Micki som flyttat till Umeå och som jag saknar sååå himla mycket!!! Som tur är kommer hon ner till Valborg!! Då ska hon kramas isönder! :)

Igår kom Mattias hit precis när jag var ute med Fia, så vi hoppade in i bilen båda två och körde o köpte sushi. Jag och Fia väntade utanför restaurangen så länge och det slutade med en hel hundgård ute på gatan! Som mest var vi fyra stycken! haha Snacka om att det är socialt o ha hund -alla vill stanna o prata! Vi ifck vår sushi o körde hem och hade en trevlig kväll!

Tänkte lägga upp lite bilder på Fia så ni får se hur mycket hon växt! :)
Sitta fint kan hon..


... men vill helst busa med kameran..


.. eller i sin korg!


Kommentarer
Postat av: jag!!

Kolla, jag skrev inlägget nästan precis på 22.22.22!! Räknas det som att någon tänker på mig??

2010-03-29 @ 22:23:42
URL: http://alladessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, ja Ida det räknas!!!!

Vad fin Fia är jag måste snart cykla och hälsa på er=)

Hoppas det går bra i skolan idag!

puss

2010-03-30 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0