ljuset i tunneln...

jag börjar se det nu.. ljuset alltå.. för hemtentan börjar ordna upp sig.. Men som min kloke far sa att vi får hoppas det inte är ett tåg jag såg så att det blir totalkrock och kalabalik av alltihop! Min pappa tror verkligen på mig.. :S eller så tar han varje tillfälle i akt o säga nåt fyndigt.. tror mer det är så :)

I morse träffades vi  igruppen och gick igenom den sista uppgiften. Känns som attd et gick bra och vi fick reda ut allt! Nu ska det bara pillras lite och sen lämnas in imorgon.

Imorgon kväll ska det firas med tjejmiddag hos jojo då vi ska äta thaimat och sjunga singstar! Egentligen är det utgång, men jag får skippa det o åka hem till Fia! Men det gör mig inget! Kul att bara få umgås med alla udnerbara!

På lördag är det kalas hos syster Elin och jag har blivit lovad kanelbullar! Kanelbullar är min favorit! om ni tänker på det, är den inte lite underskattad? så vanlig, så tråkig men ojoj så god!! ser fram emot det haha ja, jag ser fram emot att träffa familjen med förstås! :P

Min granne va här igår och visade sina "verk". De var verkligen jättefina så jag ska maila en bild på mig och Fia. Ska bara fotta en ny bild... den måste ju vara fin! :)

det var allt från mig!
kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att den där hemtentan kommer bli hur bra som helst i slutändan!

Det känns tråkigt att inte kunna vara med er ikväll. Men ni får ha det så supertrevligt och du får hälsa allihopa från mig:)

Vad lockig Fia ser ut på bilderna<3

2010-03-19 @ 13:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0