Party party!

Ja igår var det baskemaj fest! Och skoj var det! Vi började hos Stina, åt och gjorde oss fina och förfestade lite! Lyssnade på en massa gamla låtar och hade riktigt skoj! Vid 10 åkte vi till Hallands nation där en kille från trelleborg hade 25-års fest. Det var skoj att träffa en massa trelleborgare man inte sett på länge och vi snackade hela kvällen. Det är verkligen en lyckad kväll när man inte kollat på klockan en enda gång och helt plötsligt stänger stället! Så då gick vi på en efterfest med några grabbar vi träffat på festen. Vid halv fyra gick vi till Max och åt och satt där och snackade i en timme innan de mer eller mindre slängde ut oss! Hem och stupade i säng för då var jag riktigt sliten!!


Me!


Stina och jag! Jag fick en keps på efterfesten! tack tack!

Mamma ringde och väckte mig vid 10 i morse, och sa att de skulle komma in med Fia. Det känns lite töntigt att säga det men jag har verkligen saknat henne när hon varit borta. Men klart att det var skönt o få vara ute och svira utan att ha henne och tänka på! De kom in och fikade och sedan gick jag och Fia o la oss igen. Nu är Stina och Madde här, Victor är på väg och vi ska kolla film och mysa på!

kramar

Kommentarer
Postat av: Madde

Madde gillar detta:)

2010-03-14 @ 23:38:45
Postat av: Bina

Du tycker om att "få" saker att ha på huvudet du... Men kepsen va snyggare än hattarna du "fick" på nyår...

2010-03-15 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0