wohoo!!

Hej hej!

Idag började den nya kursen: revisorsjuridik. Blev väl inte överförtjust för läraren men det är svårt att bedömma efter bara en föreläsning! Fick inhandlat alla böcker idag och nöjde mig med en lagbok från 2008. Den kostade 300 medan en ny 2000, så det får gå! Lagarna finns ju på internet med så det ska nog gå bra!

Sedan jag kom hem har jag bara tvättat och tagit det lugnt. Ska väl titta lite och förbereda morgondagens lektion nu. Sen ikväll är det ju valpkurs igen! :)

Jag fick min skattedeklaration idag och det var verkligen glada nyheter, därav mitt wohooo!! :)

Skrattar högt åt Fia oxå, när hon leker med sin korg. Hon har gjort ett stort hål i botten som hon klättrar ut och in genom! haha


Jag har fått en snigel!! :P


Det är svårt att fotta mig och Fia, hon vill bara pussas!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för ett gott skratt, Snigelfia!!!

2010-03-30 @ 20:04:01
Postat av: Sabbesock

wieehooo!

Skulle vi ses på torsdag? Jag ska ju hämta hem min mor o far men jag vet inte riktigt när...

Ville du me på lör?

Hörs imorgon puss

2010-03-30 @ 20:42:03
Postat av: Marie

Haha, så gullig liten snigel ;)

2010-03-31 @ 10:07:07
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0