Eurovision och hundkalas!

Hej hej!

Igår var jag hos Olle och Anna och kollade på Eurovision. Det blev ett väldans hundkalas med fyra hundar på fem personer! men mysigt hade vi! Och tävlingen var väl som vanligt, väldigt utdragen men ändå något som ska ses. Jag gillade Frankrikes Allez Olla Olé- känns som en riktig sommaplåga! men ja vinnarlåten var väl oxå helt ok!



Idag har jag pluggat lite.. har ju tenta imorgon. Har inte ångest.. nästan så att jag har ångest över att jag inte har ångest ;) kanske är jag FÖR självsäker och så går allt åt skogen! men nej.. det tror jag inte! Stina och Paulina var här en sväng för att diskutera några grejer och det känns ändå som att jag kan svara på deras frågor och det är ju ett gott tecken!

Nästa vecka får gärna solen komma för då tänkte jag spendera min tid på Lomma beach! :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!



Riktigt hundpartaj :)

Hoppas att tentan gick bra! Jag håller tummarna.

Kram

Ann

2010-05-31 @ 12:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0