oh work work!

jag har fått jobbet! whiiii Det är på en avdelning på Trelleborg AB som heter Trelleborg Marine Systems. Jag ska mest göra väldigt enkla administrativa saker, men jag är ändå väldigt glad. Det är en stor koncern med många möjligheter så att bara ha fått in en fot är kanon! Och visade man bara framfötterna så kunde det bli mer uppgifter och längre tid. Och får jag säga det själv så är jag väldigt ambitiös och tar för mig på mitt arbete så det ska bli spännande! :)

Här är jag i mitt korta hår!! Nu måste ni skriva snälla kommentarer om hur fint det är så att jag inte blir ledsen ;)

Himla fin hy om jag får säga det själv ;) EGO-BOOST! ;)



Är det bara jag eller är mitt högra öga på den översta bilden inte ett klassiskt "Persson" öga? jag tänker på Farmors släkt? :)

Idag har jag varit på sol en runda. Hade inte så mycket böcker med mig, så nu ska jag sätta mig här hemma och läsa lite tänkte jag! ja.. jag kommer väl somna, men lite ska jag väl få läst i alla fall ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fint Ida!!! Jag ska pilla på det imorgon=)

GRATTIS till jobbet, det ska vi fira imorgon!!

2010-05-27 @ 16:56:53
Postat av: Bina

Det va ju jättefint!!! Lika fint som hela du!



Du Ida jag drömde precis detsamma som du inatt... Jäkla skit asså!



jAg harglömt min mobil i mammas bil så du får nå mig på fejjan om det är något. Har haft heldag i malmö med mamma... Trött i fossingarna e jag nu.



Stort grattis till jobbet det blir ju perfekt då har jag dig nära hela sommaren. Precis som det ska va!

Puss på dig underbara

2010-05-27 @ 19:24:45
Postat av: Ann

Grattis till jobbet.Håller med Bina att det är skönt att ha dig "hemma" i sommar.

Härmis med frisyren, jag hade den först :) Hur fin som helst allså.

Kramisar

Ann

2010-05-27 @ 20:26:48
Postat av: Bitte

Snyggt!!Och grattis till jobbet.

2010-05-27 @ 21:43:02
Postat av: Jennifer

Håret är superfint!!!



Och ja såklart jättegrattis til jobbet :)

2010-05-29 @ 18:48:52
URL: http://lifeofj.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad kul att du fick jobbet och håret blev superfint :) kram

2010-05-30 @ 18:52:58
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0