Räkfrossa

Helu!

Igår var jag på räkfrossa på Göteborgs nation. Sittningar är egentligen inte alls min grej då det brukar vara för mycket sprithets för min smak.. men igår var det SUPER trevligt! Alla var glada och trevliga och hur kul som helst! Anna sminkade mig innan och hon är sp himla duktig!! här kommer före och efter bild!

Före:

Efter:


RÄKOR!!! trygga räkan ingen vara... :)


Paulina som är sångförman bjöd på en låt. Hon är verkligen himla duktig!! Jag skulle filma hela.. men efter ett tag insåg jag att jag inte hade tryckt på spela in knappen :S men här kommer ett litet smakprov i alla fall!



Nu har jag nästan allting fixat till mitt bröllop; tärnor, toastmaster, sminkös och sångerska! allt som saknas är en man... ;)

Personalansvariga på Trelleborg AB ringde igår och sa att avdelningen jag ska jobba på ville ha mig så mycket som möjligt! :) så jag ska jobba 10 veckor istället för 4 som det var sagt från början! Tror de gillar mig redan ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma P

Så snygg du är i håret!!! Och grattis till jobbet :)

2010-05-29 @ 12:53:32
Postat av: Eva

Vilken guldtjej du är!! kram

2010-05-29 @ 15:35:47
Postat av: Ann

Hej!

Grattis till 10 veckors jobbet. Skönt för dig. :)

Jag tycker du är sötare utan smink,men rätta dig inte efter mig när det gäller smink, inte min grej.

Kramisar

Ann

2010-05-30 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0