The Brownies and the white dancers!

hej hej!

Då var två dagar på karnevalen gångna. En snabb sammanfattning. Paulinas tält med särskrivningar var roligt -men vi brydde oss inte om att ta tid. Uppdraget var att para ihop personer och saker så det blev hela ord. riktigt skoj. Spexet David och Goliat var också skoj, och som ett spex är mest!

Kvällen var vad man kan säga lite annorlunda ;) Vi skulle ju på dansen på AF-borgen men efter att ha stått i kö två timmar tröttnade vi och då vi fick reda på att man kunde få tillbaka pengarna så hoppade vi ur kön. På väg därifrån blev vi stoppade av en kille som frågade om vi hade varit inne på dansen. Vi förklarade läget och han bjöd med oss till "ett mysigt litet ställe". jaja tänkte vi det kan väl vara kul o sitta o snacka lite.. Vi gick upp för några trappor och stod sedan mitt inne i stora salen på AF-borgen. "Bina, vi är inne!!" utbrast jag då vi insåg att vi var inne på dansen -GRATIS!! hihi kaaaanon! Så vi hade en trevlig kväll och träffade tre grabbar vara jag kände en, som skojade om att de skulle bilda en band. Jag och bina erbjöd oss att vara med, jag kunde bidraga med tvärflöjt och Bina med trianger -man måste ju tänka nyskapande! :) Detta blev ett tema under kvällen då vi pratade om vår turnébuss och manager och allt som hör ett popband till. namnet blev "The brownies and the white dancers" eler Milk and cookie! hihi

Idag var vi o kollade på karnevalståget och ikväll har familjen Trulsson varit här och gått på barnevalen. Nu ska vi ut o sätta oss pånån uteservering.. vi insåg att det var så pass sent att vi inte hinner till karnevalsområdet och öltälten innan de stänger! men det ska nog bli en bra kväll ändå! batteriet i min kamera är dött så bilder kommer senare! lovar! :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0