utskrifter!

Hej!

Hela förmiddagen idag ägnades åt att skriva ut ca 200 sidor LAGAR!! min lagbok är ju från 2008 och ganska så nedklottrad så jag ville ha "rena" lagar och skrev därför ut de vi använder. Har gått igenom några av dem för att få en överblick av var jag kan hitta grejer och så. Har väl inte varit jätteeffektiv, men har ju gjort lite i alla fall! Jag tror jag behöver ha lite press på mig när jag pluggar för att motiveras och få in något i huvudet. Samtidigt som jag ALLTID får ångest några dagar innan.. men sen brukar det ju gå bra ändå.. hehe olika pluggfaser man går igenom! Just nu känns det i allafall helt OK, men vänta till nästa vecka ska ni höra hur jag beklagar mig ;)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag var ute och gick med Fia och träffade på en fyramånaders valp (golden/bordercollie) Supersöt -såg nästan ut som Fia fast lurvigare och lite kraftigare. De lekte jättefint i alla fall! Jag satt o kollade på foto på Fia när jag just fått henne: kolla vad liiiiten hon var !!!!

Helt sjukt vad hon har växt juh!!!

Imorgon tänkte jag hinna tvätta och städa för i helgen blir det fullt upp med karneval! Och då kommer en massa folk hit!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anneli

En massa folk? Jag som bara trodde det var jag och Sabina...

2010-05-20 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0