gymnastikhoppning

Hej hej!

Idag följde Andreas med till stallet så jag passade på att hoppa! Byggde upp en studsserie, men en bom mellan varje hinder. Bra gymnastik för hästen. Det givk inte lika lugnt och kontrollerat som i lördags, men kändes nog värre än vad det var (åtminstonde om man kollar på filmen? ;) Rigoletto flög fram och avslutade med lite bockningar! haha han tycker ju att det är så skoj!



hihi så här håller Rigoletto på när han tycker att det börjar bli lite jobbigt!


Ursäkta ljudkvalitén på filmerna, försökte lägga in musik, men misslyckades! Så håll för öronen och njut! :)

kram

Kommentarer
Postat av: Aramis

Ha ha - jösses som jag skrattade när ni for över hinderna :o) Ser såå fint ut! Kramkram

2010-11-29 @ 00:05:50
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: Ann

Hej!



Va kul ni har. Jag blir så avundsjuk.

Ann

2010-11-29 @ 08:47:25
Postat av: Ida

hihi visst är han härlig! Det är så kul att känna att han tycker det är roligt! Även om jag fick kämpa som bara den med att hålla honom över hindrerna haha och det syns inte ens! :)



Ljudet funkade tydligen nu -märkligt!

2010-11-29 @ 11:58:18
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0