Julkalender

Hej Hej!


Jag tänkte ha en julkalender här på bloggen! Ett inlägg varje dag från och med den 1 december. Först tänkte jag lägga upp saker jag önskade mig, men insåg snabbt att det var svårt o komma på 24 saker! Så jag tänkte dels lägga upp saker jag önskar mig, saker jag vill ha och kanske ett och annat julklapsstipps! Det är faktiskt skillnad på att önska sig och vilja ha! Nu förväntar jag verkligen inte att jag ska FÅ allt det här! Tänkte bara att det var en kul grej! Sen är jag ju faktiskt en ganska vanlig tjej så någon kanske får nåt tips om vad man kan köpa till andra i julklapp!

God Jul! :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Gummistövlar på önskelistan i år oxå?

Ann

2010-11-26 @ 17:31:26
Postat av: Bina

Jag vill ha lite tid med dig och Anneli! Du vet vad där även ingår

2010-11-26 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0