På promenad med en man, två hundar och en häst!

Hej hej!

Dagen började med att löa till biljetter till vinterbalen! eller.. köa och köa.. jag var där en timme innan, men det hade jag inte behövt. Strax efter de släppte biljetterna var jag därifrån med två i min hand! Så nu ska jag och Bina få vara prinsessor för en dag!

Nu i eftermiddag åkte jag ut till stallet med Andreas och hundanra. Jag skulle rida ut en runda så mitt sällskap följde med på en promenad. I skritt gick vi i samlad grupp! Rigolettor brydde sig inte tt dugg om hundarna och hundarna var inte heller särskilt berörda av deras nya stora följeslagare! När vi kom fram till banvallen travade jag iväg, men upptäckte snart att jag hade två hundar i släptåg. Både i trav och galopp sprang de vid min sida! Jättemysigt!! men stackars Andreas fick gå själv tills vi kom tillbaka!

Nu är jag mätt och belåten.. dock öm i kroppen efter squashen igår! :) skön smärta!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bina

Prinsessor för en dag men drottningar över våra liv! Puss

2010-11-16 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0