pay and jump!

Hej hej!

Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Får helt enkelt skylla på att jag har haft fullt upp! Förra veckan koncentrerades mycket på Rigoletto för att vi skulle vara i form till tävlingen. Ävenom det bara var en pay and jump tävling (alltså inte särskilt seriöst) så vill jag att allt ska vara perfekt och jag går verkligen in för det! Kanske för att jag inte är så rutinerad -så en tävling är alltid en tävling! :)

Mys i stallet innan tävlingen:


Hur som helst så gick tävlingen bra! Rigoletto var väldigt pigg och lite sjövild på framridningen, men när vi kom in på banan var han kolugn och kontrollerad! Han tycker verkligen att det är roligt att hoppa men vet han att det är en bana han ska hoppa så väntar han tills sista hindret innan han busar loss! Nu visste han inte vilket det sista hindret var, så det blev inget bus alls! :)

Snygging!! (Rigoletto dårå!)


Film på vår väldigt kontrollerade ritt:




Bild från birgitta!


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ann

Wow, vilken ritt :-)

Kram

Ann

2010-11-22 @ 12:13:23
Postat av: Marie

vilken fin blå rosett du har fått :)

2010-11-22 @ 12:43:54
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0