Biorecensioner!

Hej hej!

Eftersom vi har blivit hejare på att gå på bio (tack vare rabatt kortet "gå tre gånger för halva priset") tänkte jag nu skriva om de filmer vi sett!

I Rymden finns inga känslor

Handlar om en kille med asberger som försöker hitta en ny flickvän till sin bror. Detta är en otroligt söt film, humoristisk samtidigt som den handlar om något "man inte får skoja om" -Asberger. Dock gör de inte narr av killen utan man skrattar MED honom och inte åt honom.. och som sag väldigt SÖT film!

Inception

Handlar om drömmar -och att ta sig in i andras drömmar för att plantera idéer och dylikt (kort o gott) Tyckte ni om Shutter Island så kommer nu tycka om denna film! Otroligt bra enligt mig! Jag gillar lite psykologiska filmer med en riktigt bra tvist på slutet! Ingen äcklig thriller i den bemärkelsen utan en spännande film helt enkelt!

The Other Guys

Två kontorspoliser som vill bli hjältar! En ganska typisk Will Ferrell film, så gillar man honom, är det en bra film! Personligen tycker jag Will Ferrel humor är kanon! :) ÄVen denna en bra film alltså!

Nästa gång det är biodags blir det Himeln är oskyldigt blå och  Social Network.

Kram Kram!

P.S. var jag jobbar? Just nu går jag ju i skolan i Lund, men jobbar lite extra på Trelleborg AB. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0