Fia & Bella!

Hej hej!

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder på Fia och Bella! Det har kommit till att bli bra vänner nu även om de ryker ihop emellanåt. Fia testar gränserna och Bella säger ifrån -precis som det ska vara egentligen! Men de leker mer och mer och det är roligt att se! :)





Var bara tvungen att lägga upp denna bilden med: Bella ligger gärna mitt i min trådgardin som går in till köket! Helt oberörd av alla trådar! :)


Och slutligen.. får jag väl ta o presentera Andreas! Här har vi honom! :)


Idag är det skola igen och seminarium! Fick dock en glad överaskning när jag såg att vi inte hade något i morgon! :) men jag har o plugga ändå så...

Ikväll ska jag rida igen! wohoo! Får se om jag kan ta med kameran...

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Där har vi ju honom :) Mysigt!

2010-10-05 @ 10:04:36
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0