Helnöjd!

Hej!!

Rigaletto (som han heter och inte Rigatto) var helt underbar! En helt otroligt charmig kille som ville ha 100 % uppmärksamhet och var väldigt kelig! Det första han gjorde var att lägga mulen på min axel och skulle bli kliad!

Han hade varit lite halt igår så egentligen skulle vi bara skritta ut en runda, men han gick rent idag så det blev både trav och galopp! Hur mysig som helst, lyssnade på hjälperna och krökte på nacken! Dock kunde han busa till det lite och göra lite glädjeskutt, men det är bara skoj!

Jag ska dit i morgon igen! :)

I kväll mötte jag upp Bina i Malmö och vi gick o kollade lite i affärer, åt pasta på Casa Mia och avslutade sedan på vårt älskade lilla torg! :) Alltid lika mysigt! Vi satt och diskuterade hur långt vi faktiskt kommit på ett år.. Förra sommaren hade vi båda våra problem och var ganska miserabla med livet, men nu ser vi en enorm förändring och det är kul! :)

Nu är jag hemma hos Andreas o kollar på idol! Jag gillar Alice!

Trevlig helg! :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0