Hippiehelg!

Hej Hej!

Ledsen att jag inte uppdaterat.. här kommer en kort återblick :)

Torsdag: Red ut med Liv och hon visade mig en banvall som är perfekt för galopparbete! Vi hade en härlig runda i mörkret och Rigoletto fick upp flåset ordentligt!

Fredag: Red lite i ridhuset och fortsatte jobba med böjningar och ställningar.
På kvällen körde jag och Andreas först ill syster Linda och Martin, drack kaffe och lekte med världens goaste Ella! Sen mötte vi upp Bina i stan, köpte Kinamat och begav oss hem till henne och kollade på Idol! Lite senare kommer henens lillebror med kompisar och skulle "mellanfesta", så det blev lite spontanfest hos Bina! Vi tog det lugnt och roades mest av de andra! :)

Lördag: Andreas kompisar från Stockholm kom och åt lunch med oss och sen gick vi en runda! På kvällen var det dags för Woodstock fest hos Anna o Co. Alltså hippietema! :) Bilder kommer... ;) det var riktigt skoj i alla fall!

Söndag: Shopping på Nova! Det blev en skjorttunika och ett par leggings! Var sedan och red. Liv körde hårt med oss, men det var riktigt skoj! DEt är så roligt att hon verklilgen tar sig tid och tränar oss, det ger så himla mycket! Igår jobbade vi med bjudningen och reaktionen. Det gick så himla bra, och när jag bara slappnar av går han superfint -i rätt galopp ;) När jag kom hem körde vi till Sandtaget så att hundarna fick busa av sig ordentligt. Det var så skönt vädxer ju! Kvällen och helgen avslutades med en film och mys!

Ny vecka.. med ganska mycket att göra... men men det löser sig! :)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Sitter och väntar på besked om UFFE, tiden blir sååååååååå låååååång. Imorgon ska Lina hjälpa mig med Bellen, hon behöver gå bettlöst tills hennes tandutdragning läkt.

Kramisar

Ann

2010-10-11 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0