låååång dag

Hej hej!

Idag har varit en lång dag, jag är trött men än är den inte slut! fast lite roligare grejer som står på schemat ikväll! Det började egentligen i natt då vi vaknade av att Bella kräkte på min nya matta. Hon är ju allergisk mot den mesta maten och igår fick de vars ett märgben såd et är väl det som satt igång magen på henne, stackaren :( I alla fall blev det till att skrubba och skölja mattan i badkaret och jag tror den blev ren!

Eftersomjag har omtenta nästa vecka var jag på en repetitions udnervisning idag. Läraren är INTE mi n favorit.. jag blir nästan arg bara jag ser honom.. men det kändes i alla fall bra med lite påminellser! Så jag var alltså på den i fyra timmar och efter det satt jag med min grupp i två timmar och slutligen hade vi seminarium i tre timmar..

Just nu håller vi på med en affärsöverlåtelse där vi kör lite rollspel. Vår grupp ska sälja ett företag och så håller vi på o förhandlar med köparna. Riktigt skoj faktiskt! men svårt...

Ikväll är det premiär för Fias Kantarellsökkurs! Ska bli skoj! Jag berättar sen vad den innebar!

Imorgon ska jag rida, plugga o gå på bio! :)

kramar
btw tack för komplimangerna! :)


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!

Sitter här och väntar otåligt på att få besked om UFFE. Tur att jag har det att oroa mig för, så oroar jag mig inte så mycket för töserna. :-)

Nä, nu får jag bruka lite allvar och fakturera lite.

Kram

Ann

2010-10-13 @ 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0