Ny design!

Så där, nu är det höst och dags för ny design på bloggen! Höstiga färger... vad tycks? :)

Igår var vi i skogen med hundarna. Det blev Dalby Söderskog, som är ganska liten men det var mysigt ändå! Hundarna är glada och springer som bara den! Jag hade lite bilder, men batterierna i kameran tog slut så det får bli en annan gång! Headern på den nya designen är i alla fall från gårdagen!

Idag är det skolan igen, seminarium som jag ska börja förbereda nu.. Ikväll är det ridning :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej



Jag kan inte se vad jag skriver.

Vågorna gör mig yr i huvudet men annars är designen fin.

Kram

Ann

2010-10-07 @ 13:36:36
Postat av: Ida

Nu är färgen fixad så att ni kan kommentera massor! :)

2010-10-07 @ 16:39:09
Postat av: eva

Men jag kan inte se den nya designen!!!Nu är jag ju jättenyfiken.

2010-10-07 @ 19:38:45
Postat av: Anonym

När jag gjort inlägget kom den! så snabbt brukar du inte rätta dig efter mig:)

2010-10-07 @ 19:39:38
Postat av: Ann

Vågorna är psykadeliska. Man blir ju alldeles yr i pottan. Istället för vin titta på Idas blogg :-)

Kram

2010-10-07 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0