lägenhetsbilder!

Hej hej!

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten. Den är ju nästan klar nu även om jag vill har lite mer ordning på vissa saker!

I köket har jag fått upp två hyllor som jag är mycket nöjd med! Hemtrevlig känsla -inte sant?



Sovrummet är där det är minst fixat. Jag ska ha upp lite hyllor så jag blir av med grejer.. Stilen går lite i så där kungligt eller barock eller vad man nu benämner det som! :)


Mitt vardagsrum har djungeltema! :)


De här fina tavlorna fick jag när jag fyllde år! SUPERFINA! de har fått en hedersplats mitt i rummet! :)


Jag har kommit på att jag sällan eller aldrig köper endast en av något. Jag vill gärna ha par eller trion.. det bara slog mig häromdagen... tvångsbeteende?? fast det är det väl inte om jag inte tänkt på det? jag gillar o ha mer än en av varje sort i alla fall! :)

Fler bilder kommer när jag fått mer ordning!

Idag har jag varit i skolan och nu är det dags för Fia att gå i skolan! Vi ska fortsätta kursen som vi fick avbryta innan sommaren eftersom jag började jobba. Det ska bli skoj! Jag har även anmält oss till en kantarellsök kurs som börjar i oktober! SPÄNNANDE!

kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej!



Va fint det blivit.

Kram

Ann&Co

2010-09-13 @ 21:28:31
Postat av: Bitte

Va fint du har fått det!Kul att du tyckte om tavlorna.

Låter kul med kantarellsökkurs.Kram

2010-09-13 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0