Avramling :s

hej hej!

Idag följde Andreas med mig till stallet och som oftast när han är med passar jag på att hoppa. Som tur var fanns det redan hinder uppställda i ridhuset då slapp han!




Började med att hoppa ett enkelt kryss som vi sedan lade upp till ett litet räcke. Kom med lite för dålig energi, Rigoletto stannade men bestämde sig sedan för att hoppa ändå vilket resulterade i att jag låg på halsen och ramlade slutligen av! haha det gick bra, ingen skada på varken häst eller ryttare!

Hoppade hindret någon gång till innan jag gav mig på en kombination med 4 hinder. Började med 50cm och höjde sedan efterhand till 70. Det hela kändes bra och var roligt!

Passet avslutades med att andreas fick skritta av! Redan efter ett varv klagade han över ont i rumpan haha


Filmer kommer ikväll! Håll utkik ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt att det inte var så allvarligt med fallet. Det ser ju bra ut med Andreas på hästryggen!! Han blir kanske också intresserad när väl rumpan vant sig.

2011-04-28 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0