Fynd på Burlövs Center!

Igår blev det en shoppingrunda på Burlövs Center. Det var främst Andreas som skulle ha skor och shorts. Jag skulle egentligen inte ha något, men eftersom de firade 40 år hade de en massa bra erbjudande. Det blev 5 (!) par skor... 3 på skopunkten för 449:-, i par flipflops på HM för 49:- och ett par Ballerina på din sko för 40:-!

På Hm hittade jag även ett par shorts för 50:- och på Cassels blev det en tunika för 40:-
Så jag tyckte faktiskt att det blev riktigt bra fynd! :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Har du någonsin kunnat motstå skor?

2011-04-27 @ 12:43:25
Postat av: Ida

hihi skor är kul!

men jag slängde faktiskt några par med!

2011-04-27 @ 13:04:52
URL: http://alladessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0