Har ni väntat med spänning?!

..på reslutatet från dagens debut? Jag kan börja med att säga att jag är väldigt väldigt nöjd. Rigoletto kändes pigg och glad och det var riktigt skoj -det tyckte nog vi båda! :)

Resultatet slutade på 62,5 % vilket räckte till en 9:e placering av 17 ekipage.

Jag är nöjd med programmet och Rigolettos energi. Dock lägger han sig i handen och blir väldigt tung, går bakom lod vilket domaren påpekade i protokollet gång på gång! Det var även på det vi tappade mest poäng. Men som sagt jag är hur nöjd som helst och ser redan fram emot nästa tävling! Först ska det dock finslipas -vi måste komma ifrån att han "dyker" och istället lägger tyngden på bakbenen!

Lite bilder från dagen:


Får se om jag får upp filmen också! :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!! Kul att det gick så bra!! :)

Kram

2011-04-22 @ 17:44:24
Postat av: Andreas

Du var jätte duktig:)

2011-04-25 @ 21:09:31
Postat av: Andreas

Du var jätte duktig:)

2011-04-25 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0