hej!

får ju ta o berätta om gårdagen med!

Mina dagars er ungefär ganska lika  ut! Går upp när jag vaknar, dricker kaffe, kollar datorn, skriver på uppsats, äter, jobbar med hundarna, äter och rider! Jag klagar inte -gött liv!

Igår blev det en uteritt tillsammans med Liv. Helt underbart väder och en härlig Pixe! Jag tycker att han blivit mycket mjukare de senaste gångerna jag ridit honom! Så fin!! Ikväll blir det träning för Liv och sedan ska jag kolla när hon tränar för J. Lärorikt! :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.

fin blogg du har!

vad har du för hästar? jag har haft häst i hela mitt liv sedan jag var tio, nu är jag 22 och han dog förra året. Men nu sköter jag en varmblodstravare:)

2011-04-06 @ 00:02:25
URL: http://izalive.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0