helgen!

Hej hej!

Helgen har varit hektisk, men det känns som att man har fått mycket gjort!

Lördagen började med att hjälpa hundvakten i trädgården. Vi var ganska många så det gick snabbt.

Körde sedan iväg till stallet och red Rigoletto. Red i genom programmet och han kändes fin. Det blir inte det 17:e jag ska tävla -det var efteranmälning och eftersom det är min första tävling kändes det dumt. Istället blir det den 22:e.. men anmälningstidden går ut imorgon och mina penagr har inte kommit in till tdb än.. Inga pengar=ingen licens= ingen tävling. Så vi får hålla tummarna!

När jag kom hem från stallet körde vi söderut. Stannade först i Viresta för att hämta två sadlar till Rigoletto. Desvärre passade ingen av de på Rigoletto breeeda ponnyrygg :P så det blir till att leta vidare. I alla fall körde vi vidare mot Smyge för middag, byte till sommardäck, våfflor och kortspel. Alltid lika mysigt!

Igår var det tävling för Livs del. Vi hade även jouren så jag var uppe med tuppen och körde tills tallet för att hjälpa till att släppa ut alla hästarna. Sedan var det lite allmänt stallfix innan vi lastade Aramis och begav oss till Trolleholm. Det gick bra för Liv och Aramis som red på 64 %. DEt går bättre och bättre och det är riktigt roligt att följa med o se utvecklingen!

När vi kom tillbaka till stallet var det dags flr Rigoletto att röra på sig. Eftersom ingen av sadlarna passade blev det en barbackatur i det fina vädret! Härligt!

Måndag igen och jag kunde sova ut (!) haha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0