Jag och mina krav

Hej hej!

Imorgon är det dags för tävling!Och förberedelserna har väl gått sådär..Jag har alldeles för höga krav vilket gör att allt slutar i pannkaka! Stackars Liv har fått stå ut med mina gråtattacker! Jag har ju så himla lätt till tårar, och jag blir så arg på mig själv när jag känner att de börjar komma. Jag vet ju egentligen inte vad de beror på, men antagligen blir jag bara så frustrerad och besviken när det inte går som jag vill!

Jag ser verkligen fram emot tävlingen i morgon. Det ska blir riktigt riktigt roligt! Och jag ska försöka att bara njuta och ha roligt. Göra mitt bästa och rida avslappnat utan att störa Rigoletto. Jag har mycket att jobba på, menkommer omöjligt få rätt på allt tillsimorgon så därför vill jag bara fokusera på det som är rimligt. Energi, stilla hand och att släppa ner knäna!

Lite mer långsktiga mål är att sitta ner i traven! Just nu skumpar jag runt både hit och dit. Drar upp knäna, glappar med handen och stör Rigoletto. Jag måste hitta en balans, träna upp överdelen och öppnar upp ljumskarna!

Håll tummarna för mig i morgon!!
Kram

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad händer i påsk?:)

2011-04-21 @ 10:59:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller tummarna!! lycka till! Kram

2011-04-21 @ 11:04:24
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Elin

Lycka till lillan!! Puss o kram

2011-04-21 @ 11:14:12
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Hi hi - jag börjar vänja mig :o) Jag verkar kunna locka fram tårar hos de flesta :-S Huuu... Vi kollar igenom allt idag igen och så ska du bara tänka på att slappna av (vilket är JÄÄTTTTESVÅRT) :o) Och ha kul (vilket är JÄTTELÄTT). Haha! Kramkram

2011-04-21 @ 11:42:37
URL: http://aramise.bloggagratis.se
Postat av: lovisa

Allt bra denna skärtorsdag?:)

Imorgon avslutar jag tävlingen om en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du är nyfiken och vill delta är det ännu inte försent!

kika bloggen för mer info!

2011-04-21 @ 14:21:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0