lördag!

hej hej!

Mitt planerande för att hinna med allt igår lyckades bra! Det hjälpte kanske lite att gästerna ringde och sa att de skulle bli lite sena, dock bara en halvtimme :) I alla fall åkte jag ut till stallet vid 11 och fixade till Rigoletto. Hjälpte sedan Liv att bli klar till avfärd och lite över 12 lastade vi och färden bar av mot Vollsjö och Färs Härads.

Tävlingen gick bra, Aramis såg lugn och fin ut -verkligen skillnad sedan innan jul! Kul att se utvecklingen! Resultatet blev 62 % och alla verkade nöjda! Efter Livs ritt tog vi en sedvanlig fika i cafeterian och begav oss sedan tillbaka till Lund.

Liv släppte mig hemma och jag gjorde mig snabbt klar inför kvällen! Hann till och med att stänga ögonen i tio minuter! Sedan var det fullt ös igen! Tre små pojkar 4 år, 2 år och 11 månader. Himla goa ungar! Vi bjd på köttfärsfyllda paprikor med ris och sweetchillisås och till efterrätt blev det gino! mums mums!

När tre pojkar sov (inte Andreas ;)) började Josefin och Björn packa ut i bilen och åkte hem. Trötta som även vi var (när klockan var 22.30 :S) gick vi o la oss direkt!

Idag väntar kalas för mormor. Ska även passa på att lämna tillbaka sadlarna till kusinen! På hemvägen släpper Andreas mig vid stallet och då står programridning och träning för Liv på schemat. Nu taggar vi till träning på fredag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0