Skogen och tävling!

hej hej!

Gårdagen började med en runda i skogen i Torup tillsammans med mamma och pappa. Gick 7:an och avslutade sedan med fika! Fia badade i gyttja :S men blev "ren" i en damm innan hon skulle hoppa in i bilen!

När vi kom hem åkte jag direkt ut till stallet. Liv skulle tävla och som självutnämnd hästskötare jag är skulle jag följa med! Började med fix i stallet till både Rigoletto och Aramis och sen bar det iväg till Torns. Väl där gick vi runt på tävlingsplatsen, fikade och kollade in alla fina ekipage! Sen var det dags för Liv att bli ett av de fina ekipagen! Efter lite uppvärmning var det deras tur och det såg fint och harmoniskt ut. *stolt hästskötare* ;) De slutade på 63,33 % och hamnade precis utanför placering. Men vi var alla nöjda ändå! :)



Kram kram

Kommentarer
Postat av: Aramis - En dressyrblogg

Åhh så fina ord :o) Tror att det går så bra för att jag har en så proffsig groom med mig :o) Kramkram

2011-04-05 @ 13:55:43
URL: http://aramise.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0