Tokiga tjejer!

Hej hej!

Gårdagens pass bestod först av en skritt runda med Karin och Alfresco och sedan lite jobb på gräsbanan. Rigoletto kändes pigg och fin! Usch och fy för massa småflugor dock! Rigoletto var helt oberörd men jag höll på o få panik!! Fast man ska väl inte klaga när det är så härligt väder!

Efter stallet var det dags att åka hem och duscha för att sedan bege mig hem till Liv där några stalltjejer skulle äta och dricka vin. Vi beställde hem thai och satt och tjötade hela kvällen! haha jag säger ju det.. tokiga tjejer!! det är inte mcyket som kan stoppa Liv och Karin när de sätter igång! haha som vi skrattade!

Andreas hämtade mig vid halv två och sedan var det sängen som kallade. Idag är en fullproppad dag. Jag har precis städat lägenheten, dukat och förberett vad jag kan för ikväll. Vi får nämligen gäster: Björn, Josefin och tre små buspojkar! Dock ska jag med Liv på tävling idag så jag hinner inte med så mycket sen! Andreas är och handlar nu och förhoppningsvis hinner jag förbereda lite mat innan jag beger mig! Planering planering ;) Andreas är en ängel och ernjuder sig att fixa, men det känns ju fel o låta han göra ALLT! Så jag gör mitt bästa! :)

Hoppas ni har en trevlig lördag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0